sâmbătă, 28 decembrie 2013

M-am apucat de pictat

In primul si primul rand trebuie sa zic ca: nu este o gluma. Nu va ganditi la cine stie ce mazgalituri cu care imi umplu timpul acum. Nici pe departe. E chiar mai misto de atat: m-am apucat de pictat. Nu cu sevalet si pensule ci digital. Nu din imaginatie ci din aduceri aminte. Adicatelea ma uit prin tonele de poze facute de-a lungul ultimilor jde-mii de ani, aleg una sau mai multe poze si o sau le transform in picturi. Digitale, asa cum spuneam.

Ziua de astazi a fost doar a doua in care am practicat pictura digitala si deja pot spune ca mi-am construit un mic portofoliu. Si, ca sa nu ramana doar in calculator asa cum s-a intamplat deja cu aceleasi jde-mii de poze, am si facut deja un mic blogulet pe care sa le public pe masura ce le pictez. Blogulet despre care ce mi-am zis, la cel sa-l fac doar pentru vorbitorii de limba romana, caci in definitiv imaginile vorbesc si cateodata spun cat o mie de cuvinte, asa ca l-am facut, sa zicem, international.

Iata mai jos doua exemple (click pe oricare dintre ele pentru a vedea imaginile la dimensiuni mai mari), celelalte realizari personale putandu-le vedea aici.






Bineinteles ca o sa mai pun si aici din cand in cand unele foto-picturi, sper ca va plac si sper sa va placa in continuare, caci n-am prea vazut multe din-acestea nici in realitate si nici pe Internet, drept pentru care cred ca o sa ma tina o perioada aceasta nou-descoperita activitate.